"Η αλήθεια που μας κρύβουν"

Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2016

Η 'ΑΛΗΤΕΙΑ" της COSMOTE σε όλο της το μεγαλείο!!!

Το θράσος και η ασυδοσία της COSMOTE χτυπάει κόκκινο !
Πέρα από κάθε έννοια νομιμότητας σ' ένα περιβάλλον πλήρους ατιμωρησίας η COSMOTE
παρανομεί και δεν "κουνιέται φύλλο"

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος χθες έκανα αίτηση φορητότητας του αριθμού του κινητού μου,
για να αλλάξω πάροχο (ΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΑΚΟΥΕΙ ,αριθμός αίτησης φορητότητας
1-60985134345) για λόγους που δεν αφορούν κατά την γνώμη μου κανέναν πλην εμού.
Συμπλήρωσα λοιπόν την αίτηση στον καινούργιο πάροχο ,υπέγραψα τα σχετικά έγγραφα και περίμενα σήμερα να γίνει η αλλαγή. Επειδή η ενεργοποίηση άργησε επικοινώνησα με τον καινούργιο πάροχο και προς έκπληξή μου έμαθα ότι η cosmote απέρριψε το αίτημα φορητότητας κατόπιν επιθυμίας του πελάτη, δηλαδή δικιάς μου .
Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της cosmote και ζήτησα να μάθω ποιός είναι αυτός που μου μίλησε ,φυσικά η κοπέλα δεν μου είπε και είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα μου στο τμήμα φορητότητας για να επικοινωνήσουν μαζί μου.
Παρόλα αυτά πήγα σε ένα κατάστημα της COSMOTE και ρώτησα αν μπορώ να ζητήσω εγγράφως να μάθω ποιός είναι αυτός που αποφάσισε "τι θέλω και τι δεν θέλω".
Η απάντηση, "δεν υπάρχει τέτοια διαδικασία."
Τα συμπεράσματα δικά σας ...

Θυμήθηκα την ατάκα του Χάρυ Κλύνν " Η Ελλάδα είναι η μόνη αφρικανική χώρα με λευκούς κατοίκους "  αλλά μετά σκέφτηκα ότι αυτή η ατάκα είναι προσβλητική για τις Αφρικανικές χώρες...

 Antigrafakias   





pCloud Premium
"Διάβαζε όχι για να αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στη κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες

Βοηθήστε την προσπάθειά μας ...
Help Antigrafakias going on ...