"Οι απεργοί της κοκα κολα μποϊκοτάρουν και ροκάρουν"

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Shhhh....Be Quiet!


14081295_1160152234045842_1321661258_n.j
Όταν ήμουν μικρή συνήθιζα να φοβάμαι την σιωπή ... φοβόμουν το τι κρύβεται μέσα σε αυτήν .... τα λόγια και οι σκέψεις που ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να ακουστούν. Μεγαλώνοντας  συνειδητοποίησα ότι δεν είναι εύκολο να λες την κάθε σου σκέψη ... πράγμα που με απογοήτευσε… δεν ήμουν πλέον το κοριτσάκι που μιλούσε δυνατά και με δύναμη, αλλά μια κοπέλα που σκεφτόταν τι θα πει για να μην εκτεθεί απέναντι στον μικρό της κόσμο.
Έφτασα λοιπόν δεκαοκτώ χρονών και νιώθω ότι έχω να πω παρά πολλά πράγματα ... γύρω μου βλέπω αδικίες, βιαιότητες, απανθρωπιά, άνθρωποι  έρχονται και φεύγουν από την ζωή μου κι εγώ κάθομαι σιωπηλή και αδρανής … ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΩ; ΤΙ ΕΓΙΝΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ; ΣΙΩΠΑΙΝΩ;
Κάθε μέρα που ξυπνώ  σκέφτομαι την εξής φράση «κάνε την διάφορα που θες να δεις στο κόσμο» ..έχοντας αυτό μέσα στο μυαλό μου προσπαθώ να «φωνάζω» όσα θέλω να πω, αυτά που σκέφτομαι, αυτά που θέλω, να παλεύω για τα πιστεύω μου, να μην σωπαίνω … δεν λέω ότι είναι εύκολο και ότι πάντα δικαιώνομαι ... ίσως μάλιστα να έχω παραδοθεί πιο πολλές φορές από ότι έχω νικήσει και πιθανότατα να αντιμετωπίσω κι ακόμα πιο πολλές  ήττες, αλλά σίγουρα θα έρθουν και ΝΙΚΕΣ … χαμένος είναι μόνο αυτός που  παρατάει τα όνειρα του, τα πιστεύω του, την ζωή του και βουλιάζει στην «σιωπή».
Γι’αυτό  ας σπάσουμε την «σιωπή» μας και ας παλέψουμε γι  αυτούς που θέλουμε να μείνουν, αυτά που θέλουμε και αυτά που πιστεύουμε.. η ζωή είναι μια ταινία και δεν ανήκει στον βουβό κινηματογράφο.

                                                                                                                           -ΝΑΝΑ
nanamindfuck

Antigrafakias    


 
pCloud Premium
"Διάβαζε όχι για να αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στη κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες

Βοηθήστε την προσπάθειά μας ...
Help Antigrafakias going on ...