"Οι απεργοί της κοκα κολα μποϊκοτάρουν και ροκάρουν"

Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2016

TIK TOK

15622448_130158390810906_253934652314308
Αγαπητέ χρόνε..

Οι σχέσεις μας ποτέ δεν ήταν καλές, νομίζω ότι ούτε εσύ με συμπαθείς αλλά ούτε και εγώ εσένα …. Τολμώ να πω ότι με έχεις βοηθήσει κάποιες φορές, αλλά τις περισσότερες με τρομάζεις …
Με τρομάζει το πώς μπορείς να διαλύσεις ανθρώπους και αγάπες ,να γιατρέψεις  πληγές και να ξεθωριάσεις ή να φουντώσεις συναισθήματα .Ένας φίλος προχθές μου μίλησε για το λεγόμενο «timing»  το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι τι γίνεται και αν δεν έχω ποτέ αυτό τον συγχρονισμό … τι γίνεται δηλαδή αν ποτέ δεν μπορώ να σε φτάσω, όσο γρήγορα και αν τρέχω; Και αν κόψω ταχύτητα ; Μήπως χάσω πάλι την κατάλληλη στιγμή; Γιατί είσαι τόσο σχετικός; Γιατί δεν γίνεσαι πιο ξεκάθαρος; Γιατί μας τρομάζεις τόσο;

Θα περιμένω απάντηση σου

ΥΓ: Μη αγχώνεσαι θα περιμένω …. έχω ΧΡΟΝΟ!

                                                                                                           -Αθηνά
nanamindfuck

 Antigrafakias   


"Διάβαζε όχι για να αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στη κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες